Pages

lördag, februari 04, 2012

Delfinal 1.

Nu startar det äntligen. Skriver från mobilen. Vet inte hur mycket jag kommer skriva. Men tänkte att skriva lite.. Så Here we go.

3 kvinnliga programledare, måste vara första gången nånsin i ett program öht. Åh va jag skulle vilja ha Ginas hårlängd, faktiskt exakt den längd jag skulle vilja ha, hårfärg var inte helt fel heller. :-)

Sean Banan - Sean den förste banan.
Jag tror den här kan bli farlig, inte till att vinna men iaf att gå vidare. Speciellt eftersom han är först också. Den känns lite Dr.Bombay - Calcutta. Helt klart Kids varning, den låt alla förskolebarn kommer lyssna på i vår. Här glider Kingen in.. :-)

Abalone Dots - På väg
Country folkvisa, om det inte är Jill Johnson som hoppar runt i en hög tempo countrypoplåt så är jag inte speciellt imponerad.

The Moniker - I wanna be Chris Isac
Alla som känner mig vet att jag inte var speciellt imponerad över monkan förra året. Ska försöka ge detta en ärlig chans.. Vi får se.
Men nej nej, redan när det låter så där halv surt svajigt ala Håkan Hellström så får det mig att rysa i obehag. Förstår faktiskt inte mig på folk som tycker sånt här är bra. Vill inte se detta i globen.

Afro-dite - The boy can dance
För 10år sen hejdade jag på Afodite jag är mer osäker på om ett decennium på dessa medelålders kvinnor blir bra. Blir det inte lite Kicki, Bettan och Lotta? Let see.
Tycker om scenkläderna och låter var väl inte så himla dålig. Helt okej faktiskt. Kanske andra chansen.

Dead by April - Mystery
Åh får en feeling av.. Nu kommer jag inte på bandbnamnet.. Limp Biskit? Eller Nee är nog inte dom. Men jag tycker inte låten var så jätte dålig faktiskt, helt okej faktiskt. :-) Weird att jag tycker det. Hehe :-)

Marie Serneholt - Salt and Peppar.
Jag vill verkligen att hon ska ha en bra poplåt. Snälla ha det. :-)
Like the catsuit! Skulle inte säga nej till hennes kropp. Men låten var väl ingen hit, även om jag tycker den här helt okej. :-) Men kommer nog lyssna på den här efter.. Eller så glömmer jag bort den tills alla delfinaler är över. Tror inte den hör går vidare.

Torsten Flink - Jag reser mig igen
Usch, tycker verkligen inte om denna människa. Kan inte tänka mig att han har bra låt. Öppet sinne, öppet sinne. *mantra*
Skitlåt redan i introt så mycket för mött öppna sinne. Haha :-)

Loreen - Euphoria
Stor förhoppning på denna låt, tyckte hon hade himla bra låt förra året. Låt henne gå till globen. Jag är verkligen dålig på det här med öppet sinne innan låtar börjar. :-)
Varför ska hon ha så konstiga scenframträdande? Men helt klart min favorit i det hör heatet. Denna får min röst.

Nu ska vi se hur det går.. Återkommer. :-)

0 kommentarer: