Pages

torsdag, februari 02, 2012

Väntar.

Efter att ha pratat med min vän i SF nu ikväll..
som tyckte att våra biljetter lät lite dyra då det är lågsäsong i nov.
Så vi avvaktar väl då och ser. Bäst att lyssna på proffset. :D
Har dock varit himla bubblig sen vi prel.bokade detta,
äntligen ska vi komma iväg till USA.
Dit jag velat åka sen jag gick typ i mellanstadiet och ännu
roligare blir det ju att en av mina vänner bor där så jag får se hur
hon bor och jaa ska bli så himla fantastiskt helt enkelt att åka. :)

Föresten ska vi in och prova ringarna imorgon,
de ringde nu ikväll och sa att hon ville att vi ska testa dom
innan hon sätter i mina stenar så allt är som det ska vara. :)

Och sen glömde säga att jag idag också bokade in förlängningen
av mina naglar och detta kommer ske dagen innan midsommarafton.
Har dock gått och dragit lite på att boka in henne som jag alltid gick till
och gjorde mina naglarna hos förut då hon är rätt dyr.

Men kände tillslut att nee, vet att hon är bra så varför ska jag
hålla på och försöka spara någon hundra lapp där.
Även om jag ibland känner att jag måste försöka få till och
spara lite hundralappar lite här och var, för det har dragit iväg lite.

Har hört att man får räkna med ca 10% ökning än vad man sätter
budget på men hade hellre kommit under budget än över.
Men nu sparar jag ju in ett par hundralappar på tårtan förmodligen.
Så då får väl dom gå till mina naglar då. Hehe. :)

0 kommentarer: