Pages

fredag, februari 03, 2012

Dåligt.

Ibland så skjuter jag på vissa saker väldigt länge.
Jag har två inbjudningar kvar och dom ska postas och varför får jag inte iväg dom?
Jo för jag har inte en sax som inte får sidenbandet att fransa sig.
Allt det andra är klart, adresserna på kuverterna är skrivna
och allt annat är klistrat och klart.

Känns som jag aldrig kommer få iväg dessa 2 inbjudningarna.
Stackars dessa som inte får sina inbjudningar.
Måste få tummen ur och köpa en sax, men glömde det när
jag var på pappas jobb där dom säljer saxar i veckan. SUCK!

Idag har jag ingen bil heller och någon promenad i denna kyla
finns inte på världskartan, så tyvärr får 2st familjer sina
inbjudningskort i nästa vecka istället.
Annars har alla andra fått och lite mindre än hälften har svarat JA.
Ingen har hittills svarat nej vilket är glädjande. :)

En sak till som är på min att göra lista är att ta kort på våran
soffa som brakade sönder för 2 veckor sen tror jag det är nu.
Det är ju lite pinsamt att jag inte fått tummen ur här och gått över
till våra vänner som bor ca 200m bort och hämtat deras kamera och fotat.
För innan jag skickat korten till IKEA får vi dras med en trasig soffa. SUCK!

0 kommentarer: