Pages

fredag, januari 11, 2008

Fötter.

min fötter mår inte bra.
fick t.o.m skäll av SPAmänniskan som vi var hos
då vi vara på kryssning.

det är nämligen så att jag har en liten
fobi mot hårdnader på fötter.
och då jag har hårdnader på fötterna
så försöker jag få bort det genom att klippa bort det.
inte särskilt bra då det gör att jag ofta får sår i fötterna.
då går man inte särskilt bra.

och för en som går ungefär 8h om dan på jobbet
så är det riktigt illa.

och jaa jag försöker fila fötterna..
men jag är dålig på att komma ihåg det..
och den riktigt hårdnaden som sker på kanten av min häl..
den går fan aldrig bort och då börjar jag pilla med naglarna
och river bort det jag kan få bort.

men nu har jag iaf bokat tid hos systertoras för att
få en riktig fotbehandling.
så jag hoppas att mina fötter kommer må bättre iaf
en liten stund efter det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips när du filar är att mot slutet klicka ut lite lotion på filen och fila på foten. Lixom gnuggar in lotionet medan du filar. Tips... =)