Pages

söndag, januari 27, 2008

Söndag.

sitter här en söndags förmidda och har inget att göra.
har just kollat klart på mitt Sex and the City maraton.
Så nu har jag gått igenom alla avsnitt av den serien..
gick helt klart mycket snabbare än Förhäxad.
Frågan är nu bara vilken serie jag ska gå igenom här näst..
funderar på Lost.. men jag är inte så sugen på att
se alla avsnitt igen.. redan sett dom en 2 eller 3 ggr..
kanske bara kollar på extra matrialet.
Sen skulle jag inte hinna se alla avsnitt innan de nya börjar..
vilket är nu på fredas syssla innan det är dags för let's dance.

På tal om serier har jag även sett alla avsnitt som
går att få tag på av Gossip Girl.
och även om serien började lite seg så fick den fart
på slutet och det är nog en serie jag kan tänka mig följa.
Den är typ som OC men i New York..
väldigt snygga kläder i den.

Patrik är i västerås och kollar på bil.
han ville att jag skulle följa med.. men jag har ingen
större lust att bilshoppa hela dagen..
speciellt inte om man inte ens får ta ett stopp på IKEA.
vill slappa den dagen jag är ledig.

nått borde jag väl göra annars blir han galen.
men ORKA!? tror tyvärr inte det.

btw så är lilla rummet på g.
blir svart fondvägg med resten vita väggar.
kanske i slutänden några schabloner eller nått..
det får vi se.

0 kommentarer: