Pages

lördag, januari 26, 2008

Spelkväll.

står på jobbet.
kan inte säga att det varit mycket folk idag.
3 privatpersoner har varit här.
än så länge iaf.. men vi stänger vid 13..
så så mycket mer tid har dom inte på sig.

jag har ändå haft att göra..
beställt varor, plockat upp varor m.m
men nu börjar jag sakta ner lite.

ikväll blir det spelkväll hos pethra & martin..
blir nog sista gången man får se dom på ett tag.
iaf så här att man umgås en kväll.
snart hoppar ju nämligen deras lilla nano ut.

hon kände sig lite krasslig igår..
men när jag pratade med patrik hade hon skickat mess
om att hon kände sig bättre.
va bra.. för jag är alltid orolig att bli smittad av folk som
är förkylda.. känns som de bara tittar på mig så blir jag sjuk.
vet knappt nån som har sämre imunförsvar än mig.

0 kommentarer: