Pages

lördag, januari 12, 2008

Västerås mot Sätra Brunn.

sitter just nu hos patriks syster..
inredningarnas drottning.
shit va hon är duktigt.. och har roliga ideer.
saker man tror inte alls kommer bli någe bra
när man hör dom men som sen visar sig blir jätte snyggt.
som att måla kakelt eller att ta en spetsgardin
och måla över färg på väggen så det blir mönster.
himla snyggt är det.

kom hit rätt sent..
vi kom ju inte iväg förrens vid 12.30 då
patrik var och tränade på friskis först.
men sen åkte vi först till biltema.. shit va stort det har
blivit efter att dom byggt om.
himla smart att dom har datorer överallt där man kan
knappa in vad man söker och sen får man vilken plats det ligger på.

när patrik sen ville strosa lite allmänt därinne
så gick jag till skopunkten som låg över gatan..
mina skor snubblar jag ju runt på för klacken är helt borta.
köpte 3par skor som vanligt..
men ingen sko gav mig riktiga ha känslor..
såg ett par stövlar som var himla fina..
men dom fanns bara i stlk. 37... 5par tom!

sen åkte vi vidare till bauhaus som låg bara en liten bit ifrån.
där handlade vi golv..
kollade på de handtagen jag ville ha..
men 745 kr per handtag kändes lite väl.
så det blev inga.

sen åkte vi till ikea.
där handlade vi en vardagsrumslampa och bänkskiva till köket.
skulle ha 2st och en som jobbade på köksavdelningen ringde
och frågade om dom hade det på varuutlämningen..
och det skulle dom ha.. när vi sen kom dit så fanns bara en.
såå den andra kommer på posten nån gång.
sen köpte vi lite små prylar också..
var nära att köpa en matta till vardagsrummet..
men det får vi skjuta på..

0 kommentarer: