Pages

onsdag, januari 23, 2008

Tick tack..

det närmar sig.
imorrn tar jag ut min p-stav.
igår kom jag på att jag ville ju inte gå dit utan
att ha någon att hålla handen och hur mycket
jag än bönade och bad på patrik att han skulle försöka
fixa så han kunde följa med gick det inte. :(
lite mitt egna fel att jag inte sa till tidigare.

skickade sen ett sms till marie för att höra om hon
kanske skulle kunna hålla mig i handen på torsda.
var nästan hundra på att hon jobbade.
det gjorde hon också men bara till 13.
staven ska ju ut vid 15.
så hon kunde följa med! :)

blev så glad att den trötthet jag hade försvann
och jag låg sen och vred och vände mig i sängen för att äntligen
lyckas somna 1 timme efter jag gått och lagt mig.

men iaf så är det snart som patrik sa
kondomtime.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kondomtime!!! Yeah! Det är så jävla roligt, du anar inte! ... not... Känns inte som om jag landat riktigt i Etuna än. Nu har jag haft Jakob över oxå, så det har inte funnits så mkt tid, men som vi sa: vad händer i helgen? Ev festa??? Jag känner att jag också måste träffa mer folk. Hela Uppsalatiden var man ju nästan som en eremit. Träffade polare när man åkte til Etuna endast... Aja, vi höres av imorogn. Kram