Pages

torsdag, januari 03, 2008

Lost.

Nu är det inte långt kvar innan man
sitter klistrad framför den serien igen.
den 31 januari sänds första avsnittet av säsong 4.
har har varit en lång väntan.. sen slutet av maj
har jag väntat på att få se fortsättningen..
och nu är det inte långt kvar.. 4 veckor sen så. :)

dessutom börjar Medium igen nu på månda. :)
väntan där har ju varit lika lång.

OBS! sändningarna är i usa. :)
så dan efter brukar en annan kunna se dom.

btw så har jag nu då jag inte har förhäxad längre att bänka
mig framför börjat att kolla igenom alla mina
Sex and the City avsnitt.. nästan klar med säsong 2.
går mycket snabbare att titta igenom en serie
som bara har >30 min avsnitt.
men fy va bra det är.. så himla roliga.
speciellt när man inte sett dom på ett tag.
längtar till filmen.

0 kommentarer: