Pages

onsdag, januari 09, 2008

Tjejsnack V.01

Har du någonsin…

Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
Ne faktiskt inte.. men sen har jag inte haft så jätte många
killkompisar heller.. haft en riktigt bra innan hans flickvän
avslutade den vännskapen.

Blivit arresterad? Berätta lite?
Jag åkte fast för snatteri när jag gick i 4an/5an.
men dom ringde varken hem eller till nån polis.,
man kan säga att jag grät mig ur den situationen.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
Det har jag säkert.. men inget som jag kommer på så här i skrivande stund.

Haft ett one night stand? Berätta lite?
jaa.. tror jag bara haft 1 eller 2.. menar jag kommer ihåg vilka
jag haft sex med.. men hur många gånger är värre. hehe

Busringt till någon, vem och varför?
Jaa busringde en hel del i låg och mellanstadiet.

0 kommentarer: