Pages

söndag, januari 20, 2008

Slapp helg.

helgen som gått började med att jag slutade
1 timme tidagre på fredan och fick veta under
dagen att jag skulle slippa jobba på lördan.
heaven.

dock fick jag lite ont i huvet men det var
snabbt fixat med en ipren.
när patrik kom hem så åt vi lite pizza och sen så
drack vi några groggar och bara umgicks.

på lördan vaknade jag vid en halv 10 och gick upp.
dagen spenderades först med att fixa lite.
jag tvättade och diskade lite.
försökte reda ut min garderob lite..
men när jag blev avbruten med det för att patrik
ville att vi skulle åka och kolla på tapeter så kom jag aldrig
tillbaka till mitt fixar mode när jag kom hem sen.

tapeter hittade vi inga..
men färg köpte vi på colorama.
eller mer provburkar.
patrik fortsatte att sätta upp renoverings tapet
när vi kom hem medans jag såg några SATC avsnitt
och halv sov i soffan.

på kvällen hade patrik egentligen tänkt att vara med sina vänner..
men när det föll igenom så kollade vi på Juno istället..
vilket inte var någon höjdar rulle men som hade sina små höjdpunkter.

jag gick och la mig vid en 12.
och vaknade idag vid en 9.
patrik sov fortfarande så jag tänkte jag skulle ta det lite lungt
framför datorn och ha lite me-time.
dock så väcktes patrik av att nån från hans jobb ringde vid en
kvart över nio..

vid en 11 så gick jag ut och gick med marie.
efter det så blev det en dusch och sedan softade jag vid soffan.
sen fick jag äntligen tag på datorn och
såg medium och ghost whisperer..
började sen titta på en ny serie Gossip Girl.
vilket inte verkar vara någon höjdar serie..
men ett bra tidsfördriv.

så där var min helg.
verkligen en skön slappig helg..
tog slut som alltid för snabbt.
men ändå. :)
hur var din?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi såg Juno ikväll, gillade den skarpt. :) Smaken är som baken. ;)

Anonym sa...

Vi såg också Juno, igår. Jag tyckte jättemycket om den!