Pages

onsdag, januari 23, 2008

Nya tider.

på senare tid har jag kännt mig rätt ensam..
känns som alla är inne i sina liv och där vill man inte störa.
hjälper inte att patrik träffar sin vänner stup i kvarten
där dom hittar på saker och jag lämnas hemma själv.

visste jag har väl heller inte gjort nått större försök
till att göra nått.. men ibland känns det som man stör.
och sen så har jag varit väldigt beroende av en människa
som alltid hade saker på gång och där kunde man alltid hänga på.

folks liv förändras. mitt också.
menar det är inte längre som när man gick på gymnasiet
då man träffade ens vänner hela tiden.
den tiden finns ju inte längre nu när man jobbar och det ändå
man vill är att ta det lungt när man kommer hem.

det är inte ens som för 1 år sen då man jobbade på
och träffades sen på helgerna för att dricka huvet i bitar..
hehe ne fullt så farligt var det inte.. men lite kanske. :)

nee det gäller att försöka ta tag i det nya.
skapa nya tillfällen att umgås på.
man kan ju faktiskt inte bara lägga sig ner och dö
bara för att folks liv runt om en ändras och det känns
som man själv bara står och trampar på samma ställe.


men lite nostalgi måste man ju få känna..
kolla in det här kortet som togs för ett år sen ungefär..

roligare tider förra året än ''parmiddagarna'' kan
jag inte komma på just nu. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det känns tomt, när "allas" liv ändras runt omkring.. Du får gärna komma hit nån kväll! Jag har inte så mycket ork att hitta på grejer och ta mig till ställen mer än jag måste, så jag är mest hemma. :) Vi kan ju glo på film eller nåt, bara hänga. Kram och lycka till med uttagningen av staven!

Anonym sa...

sott foto :) na men klart folks liv andras, kanske ocksa ditt? :) du far val ta dig i kragen och ta lite initiativ sa kanske folk vill hitta pa nagot med dig ;) jag kommer hem Pask sa da hoppas jag att vi ses! kram