Pages

måndag, januari 21, 2008

Tjejsnack V.04

Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Jag tittar inte så mycket på TV längre..
eller det bror ju på hur man ser på det..
kollar ju mycket på dvd och sen serier som jag laddar hem till
datorn, men inte sånt som sänds via TVn.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
Serier och Film.

Finns det något du följer du slaviskt?
Jag följer mycket slaviskt;
Lost, Heroes, Ghost Whisperer,
Medium, Americas Next Top Model

När och varför stänger du av TV´n?
Den stängs av när jag går och sover eller när patrik
måste ta ur proppen för att kunna fixa nått elektroniskt.

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
Ne det skulle jag inte.. den är ett bra tidsfödriv.
eller visst skulle jag kunna leva utan den och se allt via datorn..
men det är inte lika skönt att sitta i en datastol än att ligga
i en stor mysig soffa med en filt över sig. :)

0 kommentarer: