Pages

onsdag, januari 09, 2008

Tjejsnack V.02

Senaste…

Filmen du såg, var den bra?
Lions to lambs och tyvärr kunde jag inte bilda mig
en uppfattning för då jag sett ungefär 1 h av filmen
så slutatade ljud och bild synka.. regjält!
så det var bara avbryta och hoppas en ny version
läggs upp snart.

Person du pratade med, om vad?
om jag inte räknar de på jobbet.. så var det Patrik
som jag klagade regjält på då han snarkade även hela
denna natt.. får tokspel då jag inte får sova. :)

Inköpet?
hmm.. Toapapper hehe :)

Kyssen? Berätta lite?
Suprise, suprise var det patrik och det måste vart igår kväll
då vi låg och myste innan vi skulle sova.

Gången du grät, av vilken anledning?
Var innan jul nån gång då jag såg på nått amerikansprogram
som hette nånting med wishes och man fick se massor med amerikanska
soldater komma hem från irak och träffade sina barn och fruar.
grät så mycket att jag fick lov att byta kanal. hehe :)

0 kommentarer: