Pages

torsdag, januari 03, 2008

Planera Semester?

försöker lista ut redan nu när jag ska
ta semster under detta år.
eftersom en viss butikschef oftast tar vid jul..
så är det bäst att börja planera om man själv vill
ha ledigt nästa jul.

tackvare att trettondan kommer på en vardagnästa år.
behöver man bara ta 10 dagars semster för att vara ledig från
20 dec till 10/11 januari.
och mamma vill ju bjuda på en resa till Thailand vid jul..
såå det ska vi ju låta henne göra.

blir en himla massa resande i 2008 isf.
lika bra då man inte vet hur det blir efter det här året med sånt.
dock så lär inte resan till USA som både jag och patrik tänkt bli av.
eftersom vi ville bila en hel del där borta så är det ju inte direkt
nån barnresa som man kan göra om några år.
jaja liten besvikelse..

men vi kommer ju åka till egypten 25 aug - 8 sep.
så ett nytt land kommer man ju till..
och sen förmodligen Thailand också.
såå jag ska ju inte klaga. :)

men iaf som jag ser det blir det till att ta ut semester
2 veckor av antingen v.29,v.30 eller v.31
sen 2 veckor v.35, v.36
och sen även dagar i v.51,v.52 och v.1
känns som väldigt mycket semester men pga
alla röda dagar nästa år så blir de 5 veckorna jag får ta
och några dagar extra.
sköööönt sköööönt skööönt. :)

0 kommentarer: