Pages

måndag, januari 28, 2008

Mysiga Fötter.

idag har jag varit på fotbehandling på SysterToras.
himla skönt var det..
men man kan ju aldrig njuta fullt ut när det inte
görs av ens pojkvän som gör det.
skulle nog vara väldigt konstigt också iofs.

men jag älskar när han håller på med mina fötter.
finns inge skönare än fotmassage.
speciellt mellan tårna.. hehe :)

men nu är iaf mina fötter himla mjuka.
hade lite fotsvamp mellan nån tå.
så efteråt gick jag till apoteket och köpte nån salva.
det ska jag ta tag i nu så om en vecka ska det vara borta. :)

så snart kommer jag ha mysiga fötter.
ska försöka behålla dom också.

4 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Jag hade behövt en sån behandling. Gud vad skönt att slippa förhårdnader.. :P

Anonym sa...

Kan ju lätt säga att jag aldrig i livet skulle vilja att Kristian filade mina fötter. Massera är en sak. Men en fotbehandling.. nej. Det överlåter jag till proffsen! =)

Anonym sa...

Yuck, låta ngn annan pyssla med ens fötter överhuvudtaget... Själv är bästa dräng =)

Gud vad söt han var i Gossip Girl, yummie!

Har ni målat klart i lilla rummet än?

Anonym sa...

BTW. blir bra med att du skriver oss båda =) Jag vet inte när vi ska vara på Statt, men ett par timmar innan blir väl bra?