Pages

söndag, januari 06, 2008

Promenad.

idag var jag och marie ute och gick.
väldigt skönt faktiskt.
snöade lite då och då och visst det är inte
ofta jag erkänner det men det var rätt mysigt.

vi gick till årbyskogen och sen
elljusspåret på 2,5km och sen tillbaka..
länge sen jag gjorde nån storts träning..
inte för jag tror att det gav så mycket träningsmässigt set.
men det gör mig inte så mycket.

tog en dusch efter för att värma upp mina lår.
ända som blev kallt.. resten mådde jätte bra. :)

skulle sätta upp renoveringstapeten i datarummet..
så blev det inte kan jag säga. :)
men men.. imorgon är det alltid en ny dag.
jobbdag iofs.. men ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev också väldigt kall, fastän jag tyckte att det inte var så kallt ute. Men kanske var för att jag inte tog av mig allt extra direkt jag kom hem. Men en dusch däremot gjorde susen! =)

Anonym sa...

http://www.looma.se/Texter/sve-sino-elastiskbarsjal.htm där kan du se sjalen. :) Valde färgen havsväv eller vad den hette.. typ beigegrånaturfärgad, hehe. Tänkte först välja någon lite roligare, men jag vill att M också ska använda den så mycket som möjligt, så det kändes bättre med en neutral färg. Nej jag har bara lärt mig grundknytningen, man fick med en bruksanvisning till den. Svårt att träna utan att ha en bebis att stoppa ner i den, så vi får lära oss de andra sätten sen. :)

Anonym sa...

Jag har oxå jobbdag!! =D
Vill ha lite bilder från nyår... Maila?