Pages

lördag, november 22, 2008

Alone.

här sitter man alone på en lörda..
P är uppe i sthlm för att se på Dj Tiesto på Berns.
fråga mig inte varför man kollar på en dj.
men jaa.. tydligen ska han vara en bland de bästa djsarna.. hehe
sen är väl inte den musik P spelat för mig av han särskilt bra..
menar hmm.. bara dunk dunk och ingen sång.
nee tråk tråk.. jag vill ha melodier.

idag på dan var vi dock ut och köpte lite roller..
var på öb och fick tag på nytt tvättställ.. äntligen!
vårat höll verkligen på att ramla ihop..
och detta är i metall också så det matchar köket.. hehe :)
sen var vi även på babyproffsen där jag kollade lite
som man kanske kan önska till bebis sen när den fötts..
eller om vi hittar det på ullared som vi ska till nästa helg.

ikväll har jag kollat på Cruel Intentions..
himla bra film.. sist jag sa att jag skulle kolla på den fanns
inte utrymme på hd för att ladda ner den..
så då skippade jag den.. den är bra.. en klassiker.
men den har mist lite av sin glans som den hade på gymnasiet.
kommer ihåg att jag tyckte slutet var så dåligt då de
förgör eller va man ska säga bitchen i filmen..
älskade hur bitchig Sarah Michell Gellers roll var.

nu funderar jag på om jag ska se på Narnia - Prins Caspian.
första filmen var ju helt okej.. så vi får väl se hur den här är.
xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tiesto har sin egen melodi, man måste bara lära sig uppskatta den ;)

Anonym sa...

Såg Caspian igår.. snark... =) Hoppas du tyckte den var bättre. Skönt att ni fått bilen fixad!
Såg alla avsnitt av barnmorskorna. Bra förberedelse tyckte jag. Blev impad av en tjej som inte sa ett knyst, plopp så var den ute =)

Det där med att tvätta fönster- hehe. Ngt kan väl Patrik åta sig? Nu när du är så bevisligen dålig?