Pages

måndag, november 17, 2008

Ring ring.

nu på morgonen har jag hållt på och ringt
runt lite till olika saker jag behöver ringa..
t.ex har jag bokat ett lyx fotbehandling på
ett stället i torshälla som jag har presentkort till.

sen ringde jag även till carino spa för att boka
in den brasilianska vaxning jag tänkte göra inför
förlossningen.. men icke.. dom har ingen som gör nån längre. :(
nu måste jag komma på va jag ska göra istället på
det presentkortet jag har.
verkar iaf som nån inte vill att jag ska få göra
någon brasiliansk vaxning. suck. :(

förutom att jag ringt så har jag även tvättat och rensat
lite bland alla skivor i datarummet..
menar vem behöver filmer som är brända på mer än 1 skiva?
hel soppåse blev det med massor med onödiga skivor.
nee nu blir det nog lite a.n.t.m och leta på lite på
carinos hemsida efter alternativ. :)

xoxo.

0 kommentarer: