Pages

fredag, november 28, 2008

I-landsproblem.

åhh va skönt det är att sova.
efter 5te och sista föräldragrupps mötet så
åkte jag hem och sov.. och iofs kanske sov lite väl länge. (14.30)
men ändå.. så skönt så skönt. :)

imorrn bär det av till Ullared.
aldrig varit där.. så det ska bli himla kul. :)
dock får vi se hur lång tid det tar för mig att komma igenom
affären då jag går väldigt sakta nu förtiden.
förstår inte hur vi i en packad bil ska få med oss allt hem.

jag förstår ärligt talat in hur en weekend
som jag och P skulle åka iväg och bo på hotell.
och även köpa allas julklappar.. så man slår 2 flugor i en smäll.
kom till att bli att hans mamma, hans syster och 1 barn ska med.

vi kommer då inte gå med dom..
jag åker dit för att köpa julklappar till dom..
kul om dom ser vad man köpt.
sen ska det ju inhandlas en del till bebis också.

sen skiter jag i om dom tycker jag är tjurig och ego.
det här var MIN idee och jag har aldrig vart där..
jag vill utnyttja detta så mkt som möjligt.
menar jag åker inte över 40 mil för att göra nått halvdant.

borde kanske packa lite eller nått..
men just nu väntar jag bara på att få åka och
hämta P så vi kan äta nån gång..
vill ha billys.. sist vi åt det fick jag sås på sidan..
och P glömde en extra vitsåsburk..
så det var typ ingen sås på..
jag som vill ha min kebabtallrik indränkt.
hehe i-landsproblem deluxe. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man får ju passa på medans man kan :) Du får säga att du vill ha några centimeter längre den här gången så kanske dom lyckas att få till rätt längd ;) Hur ska du klippa dig? =)