Pages

söndag, november 02, 2008

Helgen.

igår var vi allså på mässan i sthlm..
den var helt okej.. är nog bättre om man redan
har barn och går där då det finns massor med
aktiviter och de mesta riktar ju in sig på att man redan fött. :)

menar nu vet man ju inte riktigt va man verkligen kommer behöva..
och man vet inte om just deras grejj som dom har är
en sån där man gått och tänkt på att det skulle jag nog behöva.
såg dock en body som verkade rätt bra..
hetter watchme eller nått liknande..
kunde man kolla i blöjan utan att ta av bodyn.

seminariumet om profylaxen med Anna Wilsby var bra..
ser verkligen fram emot att gå på den kursen i slutet av nov.
det jag tycker är bäst är att P får verkliga saker han kan göra..
hur han kan peppa, hjälpa mig osv. :)

påväg hem råkade jag rulla bak på en bil.. suck.
första krock får man väl lov att säga.. även om jag inte
egentliten skulle kalla det en krock.
men tydligen gjorde min dragkrog någe litet märke
på den stora bil som låg bakoms järngrejj under bilen.
fick ge mitt namn och nummer.. så får vi se va som händer.
suck suck suck suck.

på kvällen såg jag och P på filmen Righteous Kill
med Al Pacino och Robert Di Niro..
helt okej.. men jag tappade ändå intresset lite
här och där under filmens gång.

idag har P och jag varit ute och gått..
gick till årbystugan och gick sen där 1.25 km och sen
gick vi vidare till IcaMaxi och köpte lite grejjer..
för att sen gå hem.. hemvägen var dock tuff.
min muffvärk gjorde sig påmind och det gick rätt sakta.

väl hemma tog jag mig en varm dusch
och sen gick jag och vilade en timme eller nått.. :)
nu sitter vi här och väntar på att det sista F1 loppet ska starta.
just nu har det blivit en uppskjuten start pga ösregn precis
innan startskottet skulle gå.
men dom är ju i brasilien så det lär nog torka upp rätt snabbt.

jag tror nog Hamilton kommer ta det iår..
men man vet ju aldrig.. han kanske blir nervös eller liknande
som han blev förra året.. men han har ju mer erfarenhet nu.
borde kunna hålla huvet kallt.
det vore kul om Massa vann.. men Hamilton måste komma
på 6te plats om Massa vinner för att han ska lyckats.
vilket jag inte tror på.. men å andra sidan..
vi har ju sett konstigare saker skett förr..

xoxo.

0 kommentarer: