Pages

måndag, november 17, 2008

BB-lista.

hela helgen har bestått av att bara dega
och även om jag degar rätt mkt i veckorna
så är det himla mysigt att ha nån att dega med. :)

har även börjat skriva va jag ska ha i min BB-väska..
dock vågar jag inte packa den riktigt än då jag
fått en fix idee om att om jag packar den kanske jag
får åka in i förtid.. vilket egentligen är en väldigt konstig tanke.

här är iaf min lista.
hojta om du tycker jag glömt nått. :)
  • Journalen
  • Plånbok (kontanter 200kr/dag för P 80kr/dag för L)
  • mobil och laddare
  • kamera (ladda batteriet!!) MINNESKORT SKA MED!!!
  • laptop + laddare (ladda med filmer)
  • läppcerat
  • strumpor & underkläder till båda
  • hårsnoddar
  • borste
  • tandborste och tandkräm (nyladdad borste)
  • schampoo & balsam (bådas)
  • deo till oss båda
  • toapapper (extra mjukt)
  • badrock
  • babyolja
  • mysisbyxor och t-shirt till oss båda
  • badbyxor till P
  • vita bhn + ammningsinlägg
  • vattenflaska
  • inneskor (Ps sommartofflor, jag?)
  • eyepad, öronproppar

    Bebis.
  • bodysar (ca 3/4st) stl. 50/56
  • mössa
  • strumpor
  • overall, mössa, vantar

    Snacks.
  • redbull
  • cola light
  • godis
  • druvsocker?

förmiddagen idag vet jag inte va jag ska hitta på..
men jag borde verkligen hitta på nått att göra.
på eftermiddagen ska jag iaf åka in till stan och träffa D.

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

byxor till bebis glömde du ju. :)

Anonym sa...

Du kan skippa dina 80/dag för dig. Du får en räkning hem. :)

Anonym sa...

Oj. Ska ni flytta dit. hehe! (tänkte på datorn) Tänke att efter "normal" förlossning brukar man få åka hem 1-2dagar efter. hehe!
Får man dricka redbull när man är gravid? :s Kanske ändrats men när ja väntade mina så skulle man inte dricka nåt sånt. (stod det på burkarna) Men kanske ändrats. Om det för att få enegi till förlossningen så är det kanske bättre att dricka vanlig coca cola (då sockret ger eneri) lr vanlig saft lr festis.
förlåt om jag skriver, kunde inte låta bli.
Ha de bra.

Anna Högrelius sa...

Säger samma sak som Verre - Red Bull får du inte dricka! :P
Och räkningen kommer hem till dig. :] Annars var det en jättebra lista!