Pages

torsdag, november 06, 2008

Min Morgon.

jaa då har jag målat i badrummet igen..
målade om underfärgen då den inte blivit riktigt bra.. hehe :)
men nu måste jag vänta 6h innan jag får måla igen.
rätt bra att målningen blev klar innan 7 då..
menar då är det ju vid 13 som jag kan måla igen.

igår på banken gick det bra..
höjde mitt pensions sparande och vi öppnade ett
gemensamt sparkonto.
vi höll även på att öka vårt värde på lägenheten
för att sen kunna ta bort våre kombilån..
och bara ha ett lån eller nått.. tydligen har man 2 bottenlån.
sen hade vi även tänkt att dra upp amorteringstakten.
men så blev det inte för då var vi tvugna att binda räntan
då tydligen alla banker har tagit bort den hel rörliga ränta.
och nu vill man ju inte hålla på att binda..
så det blev inte så. humf.

ringde sen lite samtal som jag skjutit upp..
såna där roliga samtal såsom till FK och akassan m.m.
gick väl rätt okej.. förutom att dom på FK
sa att dom höll på med mitt ärende och att dom hoppades
att det skulle vara klart innan januari.. öhh.. key!?

frågan är ju va jag ska göra nu..
pigg är jag och sova borde jag inte göra..
får väl ta tag i nån av mina tråkiga "att göra.." grejjer.

btw så hittade P mina mysisar jag letat efter som inte
har en mudd som sitter åt under magen.
mkt mkt skönt. :)

xoxo.

0 kommentarer: