Pages

fredag, november 21, 2008

Fredag.

idag var sista gången på föräldrarkursen..
iaf var det tänkt så.. men vi ska ha en gång till..
för det var en majoritet som ville det.
ville man inte behöver man inte gå en gång till.
men för mig som inte har nått annat att göra om dagarna
är det himla kul att ha nått inplanerat. :)

morgonen började dock redan halv 5 då jag
gick upp och kissade och sen inte kunde somna om.
dock låg jag kvar i sängen.. till Ps fötret då
jag påpekade då han snarkade för jag försökte ju
faktiskt somna om.. och det går ju inte när han snarkar.
vid 6 gick vi upp och sen bar det av till Ps jobb där
det blev en räkmacka och cacaocream som vanligt. mums! :)

efter föräldrarkursen så bar det av hemmåt
och efter nån halvtimma eller mindre tror jag det var..
så kom M och lilla V förbi och spenderade dagen här.
V var rätt kinkig hela dagen.. vi prövade med olika saker..
tog fram lite av bebis leksaker och babysittern..
de hjälpte ungefär några sekunder sen var det tråkiga igen.
men några gånger fick man några leenden av han
och innan dom skulle gå.. då skrattade han även lite. :)
han fick även hoppa lite på min mage eller på bebis.. hehe :)

P har firmafest idag.. stora julfesten..
och jag ska hämta han sen vid 12..
oj va trött jag är.. vila nu skulle vara väldigt dumt.
hungri börjar jag bli och behöver komma på va jag ska äta.
dock förstår jag inte hur jag ska orka vara vaken till 12..
förstår knappt hur jag ska orka mig igenom hela idol..
men det kan ju vara att jag behöver mat eller nått.
blir nog till att hämta lite ming nu när bilen äntligen är lagad. :)
men frågan är ju.. Thaikykling, specialstekta nudlar eller nått annat?

xoxo.

1 kommentarer:

Sofia sa...

Sista gången på föräldrakursen..o våran har inte ens börjat än :/ Första gången på Måndag..hoppas dte är en bra grupp!!