Pages

onsdag, november 26, 2008

Lussisar.

blev ingen vattengympa igår.. jag vågar fan inte..
har ju ont utan att jag anstränger mig.. suck.
D och jag hade kankse tänkt och gå ut och gå idag också..
men tyvärr så kände jag inte alls för det.

dock gick jag en liten promenad.. fram och tillbaka till ica.
där handlade jag ingredigenser så jag kunde baka..
har velat baka lussekatter ett bra tag men inte vågat..
bullar över huvudtaget verkar så himla svårt
och det ska vara 37 grader hit och jäsas dit.
men jag fick inspiration tackvare Ä och idag har jag
fått till 30 st stora.. men dom ser iaf fina ut lussekatter. :)
hoppas dom smakar gott också..
testade nått recept med kesella i så dom skulle bli saftiga.
vi får se hur goda dom blev.. luktar gott gör dom iaf. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att även du lyckades få till några lussebullar :)

Anonym sa...

Åh, gud vad gott med nybakade lussebullar! :P Vill också ha! :)