Pages

onsdag, november 19, 2008

Fullrulle.

idag har det varit fullrulle hela dagen.
började med att jag åkte till thälla
för att göra en fotbehandling.
den var himla skön förutom att ofta frågade
"känns det bra, det är inte för hårt.." osv
om det inte var bra skulle jag nog säga till.

sen bar det av till D för att baka lite pepparkakor..
där bakade vi för fulla muggar..
det var grisar, änglar, katter, stjärnor, penisar.. hehe :)
sen glaserade vi dom eller va det heter. :)
gjorde 3 väldigt stora grisar som jag ska hänga i granen.
spritsade in mitt och Ps namn och sen fick även bebis en. :)
(se bild nedan hur dom blev!)

sen gick jag i värsta snöstormen typ till mamma för att jag
var ju bara tvungen att få tag på välkommsbilden på V + familj.
så nu sitter den på kylskåpet med alla andras tidningsbilder. :)
himla fin bild var det så gå in och kolla! :)
dock kan snön gärna smälta bort..
usch var jag inte tycker om snö.. kallt och blött. :/

mamma och hennes sambo skulle åka och handla
så jag följde med till Willys och där handlades det för en hel tusing.
det blev gorbys, köttfärs, kassler och massa annat. :)

har jag äntligen packat in allt i frysen så nu är den proppfull.
nu blir det till att ta det lungt..
P har nått möte på tippen så han har inte kommit hem än.. :/

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

söta pepparkakor :)

Anna Högrelius sa...

Vilka fina pepparkakor! :]