Pages

lördag, november 29, 2008

Skriktjejer.

igår åkte äntligen Johan ut ur Idol..
inte för jag alls känner mig engagerad i den här säsongen..
ingen som jag känner verkligen att den ska vinna.
blev typ ett axelryck när Anna åkte ut förra veckan..
även om hon är den som var bäst.

dock finns det ett fenomen jag inte förstår..
som jag kanske borde förstå då jag är tjej.
det är dom skrikande fjårtisarna som skrek och skrek
när Johan sjöng eller är på scen.
att dom grät floder när han åkte ut..
och att man inte kan få fram ett enda ord när
nån frågar dig om va du tycker om din idol...

iofs har jag aldrig haft en riktig hang-up fas på nån heller..
jag hade inte varit ett beatle fan på 60-talet..
var inget boyband fan på 90-talet.
men detta kan det ju inte ens jämföras med..
menar dom var ju iaf talangfulla.. dom kunde/kan sjunga.

den här lilla 16åringen.. han är ju inte ens det.
jag skulle skämmas så himla mkt om min dotter blev
en skrikande fjårtis.. för ärligt talat finns det någe mer töntigt?
visst skaffa er idoler, dröm och fantisera..
men om du skulle möta den.. skrik för fan inte!
för jag förstår ärligt talat inte vitsen..

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Jag kunde knappt titta på när de visade klipp från hans framträdande.. så pinsam tjej! Hoppas ni haft det bra i Ullared!