Pages

torsdag, november 06, 2008

Duktig.

måste säga att denna morgon har jag varit väldigt duktig.
jag har som ni läst målat innan 7..
fick även tummen ur rumpan och fixade mina kläder
då vi ju köpt antonius förvaring som gör att jag inte
behöver trycka ihop alla kläder jag har i 3 lådor.
det tog sitt lilla tag kan jag säga..
då jag de senaste månaderna bara lagt mina kläder på hög
för att jag inte orkat lagt ner dom i lådorna.

efter det har jag dammsugit i hela lägenheten förutom
datarummet.. då de måste fortfarande röjas en hel del i.
eller sorteras mer än röjas.. men men. :)

nu är det bara att vänta tills klockan blir 13 då
jag kan sätta igång med första stryckningen av färg
på kakel randen i badrummet.

idag kan fan inte P klaga nånting!
nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en liten tupplur. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är väldigt duktig! Men, du är alltid värd en tupplur. Du är för tusan gravid! ;)