Pages

torsdag, november 27, 2008

Planering.

idag var det tänkt att M & Pe skulle
komma hit på eftermiddagen..
men stackars Pe har gått och blivit förkyld.. :/
så det blir på månda istället..
men det grusade ju lite mina planer för förmiddagen.

hade ju tänkt att baka en saffranskaka och bjuda på sen..
den får jag iofs baka på månda istället.
men då blev man sittandes istället..

dock har jag varit duktig och nu ringt lite..
så tyvärr fick jag veta att skötbordet jag tänkt köpa redan var sålt.
men jag bokade däremot in både klipp och annsiktsbehandlingstid
till nästa vecka.. så den veckan verkar bli himla bra uppbokad.
har nått inbokat varje dag förutom på fredan och söndan. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen är det pga mig, som inte vill ta med Ville när det vankas förkylning.. Så P hade nog varit på ändå. =)