Pages

måndag, november 10, 2008

Väntan.

känns som man sitter hela dagarna och
väntar på att P ska komma hem.
och när han sen kommer hem tror man att
allt kommer blir så mkt mer stimulerande..
men så är det ju inte.

fattar om det kan uppstå bråk i vissa relationer pga det här.
för oss har det ju inte gått speciellt lång tid..
så än finns ju inga direkta slitningar eller nått.

fattar ju att jag inte ska tro att P ska komma hem
och var så pigg och hitta på massa saker med mig..
menar han har ju jobbat hela dagen.
inte som jag kommer med massa ideer som vi ska göra heller..
men det känns som jag väntar hela dagen..
och när han väl kommer hem blir det.. "jaha.. var det här allt?"
om ni fattar.. hehe :)

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. Du får sysselsätta dig under dagen istället. Komma hit eller nåt. Shoppa till bebis.. =)

Anonym sa...

jag forstar PRECIS vad du menar! nar jag var arbetslos och gick omrking hela dagarna hemma var jag superexalterad over att antligen traffa J nar han kom hem.. men sen nar han kom hem var han helt trott o slo o undrade varfor jag var sa hyper och uppspelt over att han var hemma :P som Marie redan namt, allra bast ar nog att sysselsatta dig med nat.. traffa kompisar, soka jobb, ut o shoppa, eller nat sant sa du blir lite stimulerad ocksa. annars kommer nog P bli galen o kanske du med ;) kram

Anna Högrelius sa...

Vet precis hur det är! När Tobias var ute till sjöss 8 dagar i rad och sen kom hem ville jag göra en massa saker, medan han ville sova. :P

Försök bara sysselsätta dig, typ promenera eller lär dig sticka. ;]

Anonym sa...

Oh my friend... jag vet, jag vet... Kommer nog få ännu mer av den känslan nästa vecka =/