Pages

tisdag, november 25, 2008

Headbangande baby.

igår var jag hemma hos Pe och lilla A..
där åt jag goda lussebullar och drack varm choklad. mumma. :)
A var så himla rolig.. gick omkring i sin gåstol och headbangade.
fick låna lite mysiga mammakläder och sen en ammningskudde..
vilket jag hoppas att jag kommer ha stor nytta av. :)

efteråt åkte vi och firade min bror som fyllde 21år.
där blev det bullar, kakor och tårta.. och en del annat.
mamma fick för första gången känna bebis ordentligt. :)
hon blev lite lyrisk över det.. vilket är kul.

igår fick vi även spjälsängen. Äntligen!
så idag tänkte jag faktiskt sätta ihop den och bädda. :)
sen har D erbjudit sig att följa med till vattengympan..
vilket skulle vara bra då jag skulle komma iväg..
men jag är rädd för hur ont jag kommer ha inatt sen bara.

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte alls svårt att baka
lussebullar :)