Pages

lördag, juni 13, 2009

Ej Bra.

nee natten gick långt ifrån bra..
först vaknade hon vid 21 och fick mat..
sen blev det matning 3 gånger.. 23.30, 2.00 och 4.30
bara en gång lyckades jag vänta ut henne i hennes nattskrik.

om det inte vore för henne skrikande i sömnen..
så tror jag inte det skulle behövas matas egentligen.
kan ju iaf säga att denna egenskap inte kommer från mig..
det är helt klart från P då han både kan prata i sömnen
och även gick i sömnen när han var liten.
ser ju inte direkt fram emot att vira ska börja med nått sånt.
men gör hon det.. så gör hon det.. än så länge är det ju lugnt.
kan ju vara en grejj att lära sig gå i vaket tillstånd först ;)

idag har vi inte några direkta planer..
P har dragit till mamma för att hålla på med min gamla moppe.
själv sitter jag och väntar på att vira ska vakna.
fick ingen ro att somna själv.. så ikväll kommer jag väl däcka!

xoxo.

0 kommentarer: