Pages

onsdag, juni 17, 2009

Parken Zoo.

i måndas var vi och firade min kära far
då han fyllde år.. han fick en digital fotoram
som vi tackvare lite rabatt kunde inhandla :)
där fick vira även träffa min brors lilla kattunge..
hon verkade tycka om den då hon viftade på med
armarna som sjutton och katten var lika nyfiken på vira.

igår spenderades dagen i Parken zoo med
pethra och marie och deras små kottar. :)
vi skulle ses där och jag var precis i tid men när
jag vid en rondell ungefär 200 meter från parken..
kollar i bakspegeln upptäcker jag nått..
jag ser inte barnvagnen som legat där i 1 vecka.
var bara att vända om och åka hem och hämta den.

så man vart ju lite stressad där..
men vid kvart/tjugo över kunde jag ansluta mig till sällskapet.
vi gick nästan på en gång mot glassen där vi fick
stå i en grymt låååång kö ica 45 minuter..
tänkte att lika bra att säga att man ska en stor när man
ändå är där framme så en stor mjukglass blev det. mumma. :)

sen gick vi runt i ungefär 1h till för vira var tvungen att
sova sina 45 minuter men efter det bar det av hemåt..
sorterade ut stlk. 62 för nån dag sen ur viras klädlåda..
så jag hade en del kläder till pethra.. men de glömde jag lämna.
får försöka komma ihåg dom nästa gång istället! :)

åkte direkt hem till mamma där vi åt som vi alltid gör på tisdagar..
min moster kom förbi och hon var himla
impad över att vira kunde sitta..
hon sa att det ska dom inte göra förens 8mån.
men jag tror det är mer vid 6 månader dom "ska" göra det.

sen fick vira bada i mammas diskho.. och hon stänkte
ner hela köket.. när hon väl badat klart fanns bara
hälften av allt vatten som var där i från början. :)

Plask plask! :)

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Söt kisse!

Marie sa...

Ja, 8 mån har jag aldrig hört. Vid 4-5 mån brukar det ju sittas.
Har för mig att Axel var 4 mån när han satt t ex.

zandra sa...

Tack så mycket och desamma ! Jag bara älskar när de små sitter i slasken , ser så otroligt sött ut :) Hoppas allt är bra med er !