Pages

fredag, juni 12, 2009

Går bra.

hittills går schemat bra.. vi tuffar på..
just nu sover viran men ska alldelles strax vakna.
och jag har hunnit röja lite under denna 1½h. :)

tror det inte bara är bra för vira att få rutiner utan
även för min del då jag annars blir rätt slö.
men storm provet blir ju natten då det är ett schema
för att hon i slut enden ska sova hela natten.

ända jag funderar på är hur man gör då det inte går
att göra enligt schemat.. menar hur flexar man smidigast?

xoxo.

3 kommentarer:

pethra sa...

Kul att det verkar gå bra. :) Jag tror det är viktigt i början att göra allt för att hålla rutinerna. Just när det ska sätta sig liksom.. Annars är det nog rätt att det slår tillbaka. Så låt detta vara prio ett under ett par veckor innan ni börjar flexa, det är mitt tips. =)

Lilian sa...

hmm kanske inte var så bra att börja med det här nudå.. :/ menar vi har kvar 3ggr på babysimmet och det är ju kl.9 på söndagar.. mitt i hennes första nap. hum

Marie sa...

Jag har hört samma sak. Ska man köra, så ska man köra. Finns inge flex förrän alla rutiner är inarbetade liksom.. När det gäller såna här scheman alltså.