Pages

torsdag, juni 04, 2009

Tackkort.

jag trodde jag tagit en himla bra bild som jag
skulle kunna skicka som tackkort till alla som
var med på namngivningen..

men nu när jag typ tittar lite närmare på det
inser jag att den lilla grodsparbössan som min
far och bror gav skymms av anna och robins ram.
och då jag känner min far kommer jag inte få
höra nog om att hans present inte syns..

så jag kommer bli tvungen att göra om det..
hoppas viran är på humör sen då..
dock lär jag inte hinna det idag.. jo kanske.
men hinner inte åka och skriva ut det då iaf.

här är bilden som jag tänkte ha som tackkort..
saknas även en nalle som vi fick av anna och robin..
men den har redan användts nere i vagnen.

xoxo.

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag skulle lätt ta bilden ändå. Jättefin ju!

Denise sa...

Suck, att han är som han är =(

Denise sa...

BTW så syns inte smyckena hon fick heller, så om han klagar så är det bara att säga att vissa inte syns. Stå upp mot din far! *tihi*

Anna Högrelius sa...

Tycker du skulle ta den här bilden ändå. Den är ju jättefin! Låt gubben klaga. ;]