Pages

torsdag, juni 25, 2009

Ersättning.

nee nu har jag kört med ersättning innan vira
ska gå och sova i över 1 vecka och det får henne
inte som jag tänkt att sova längre..
så då kan hon lika gärna äta bröstmjölk innan läggning.

jag får väl vänta tills hon blir 6 mån innan vi börjar med
gröt så det kanske hjälper henne så hon inte behöver nattäta.
och schemat jag har kört i snart 2 veckor..
det känns också som jag lika gärna kan sluta med..

hon vaknar just för tidigt men somnar ungefär rätt tid..
och det har ju inte hjälpt med just de det ska..
att hon ska sova hela nätterna..
iofs har kanske de 2 senaste dagarna varit lite loj på schemat..
men det är för jag inte kännt att det funkat ordentligt..

nee kanske är det för att det morgon och vira inte sov jätte bra inatt..
men just nu orkar jag inte hålla på mer.. det funkar ju ändå inte!

xoxo.

3 kommentarer:

Marie sa...

Tror det är svårt när man inte kan hålla schemat helt... För som vi sa, vem vill sitta hemma hela tiden.

Man provar sig fram.. alltid finns det nåt som funkar. =)

Jakob sa...

Måste bara påpeka att det kanske inte är så att Elvira vaknar för tidigt, utan ni som sover för länge. ;) Alla har inte samma dygnsrytm.

Lilian sa...

enligt schemat vi har gått genom så ska hon vakna sju.. när hon då är vaken mer eller mindre från 3 är det lite tidigt.. oavsett dygnsrytm.. tycker jag iag. hehe :)