Pages

lördag, juni 06, 2009

Knugen.

igår och idag har vi varit barnvakt åt Ps systerbarn..
och dom ville ner och se på kungen så det
var bara att packa in oss i bilen och åka ner.

vi åkte ner lite tidigare för jag tänkte det kanske
är lite knallare och sånt nu när det är 350års firande.
men icke.. och sen precis innan knugen kom så
började det hagla också.. var väl så där lagom kul.
försökte ta kort och tror jag fick på kungens bakhuve.. haha. :)

nu är vi just hemkomna med att ha firat sverige
lite med att ta varsin slagsta glass..
snart är det f1 kval och sen får vi se om vi ska ner
och se på fredrik lindström på strömsholmen.

ikväll blir det att kolla på fotboll hemma.
verkar inte hända någe upphetsande på stan
som är värt att lämna bort viran för..
vet dock en mormor som gärna skulle vilja ha henne..
hon ringde igår 22.40 och meddelande att dom festade igår..
så dom skulle inte göra det idag.
hehe good to know. ;)

Min fina vira. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Marie sa...

Det är väl inte det att det skulle hända nåt speciellt på stan som är värt att lämna bort för.. handlar snarare om att försöka ha det roligt.. man får så kul man gör sig liksom. ;)

Mad sa...

Fin din lilla sessa är!
Ja jag halv tittar jag med, men min blivande man drar med mig;)