Pages

måndag, juni 15, 2009

Jotex.

vi tuffar fortfarande på med schemat..
vissa gånger går det lite bättre än andra gånger
och eftersom vi inte kan vara hemma exakt hela tiden jämt..
för det är då allt funkar bäst.. så får man försöka få till det iaf. :)
men inatt så blev det två nattmatningnar; 1.30 och 4 typ..
det betyder dock att hon sov från 20.30 - 1.30 vilket är 5h.
förhoppningsvis är det ett framsteg! :)

just lagt in en beställning på jotex..
fick hålla på och krångla som sjutton för jag fick en
rabattkod på 200kr och den ville jag ju såklart utnyttja..
den ville dock inte funka så jag fick hålla på och ringa flera
gånger till Jotex innan jag tillslut fick rabatten..
men nu har jag iaf handlat lite grejjer till virans rum! :)

köpte för ett bra tag sen.. snön låg på marken..
ett gardintyg till viras rum som var svart botten på
med chockrosa och turkosa detaljer på och sen står det
dark princess på det och sen är det även spindlar,
fladdermöss, nallar med x för ögonen m.m på det..
detta har nu min kära svärmor sytt panel längder åt mig.

och till det har jag nu köpt lite grejjer till det..
så som chockrosa draperi, gardinstång med prinsesskrona på,
matchande spegel och krokar.. det blir flickit men lite coolt.

så tackvare det börjar jag bli himla sugen att få till viras rum..
har nu alltså kommit på att hennes möbler ska vara vita..
visst spjälsängen är inte det.. men det ska hon ju inte ligga i jämt..
och just nu sover hon ju inte ens i sitt rum.. men men :)
sen tänkte jag ha inslag av turkost och chockrosa i rummet..
tror att det kan bli himla bra. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det kommer säkert att bli jättefint! :]

Denise sa...

Turkost är snyggast ;)

Mad sa...

Åhh det är så kul med barnrumsinredning! Jag längtar som en tok till vi flyttar och jag kan börja;)

Ja vi har ju ett ganska lågt utgångs..hoppas på att få mycket mer;) Tack föresten;)