Pages

fredag, juni 26, 2009

M.J.

nyheten för dagen är helt klart att Michael Jackson har dött..
och jaa det är ju tråkigt när en människa dör.
men jaa inte känner jag att det var nån större förlust..
jag tror nämligen inte han var oskyldig till de brott han
anklagades för och pedofiler har jag inget över till.

Men så är det ju när nån kändis dör.. tycker alltid dom ska
börja bli helgonförklarade hit och dit.. och i det här fallet..
tycker jag inte man ska glömma de anklagelserna han hade på sig.
ingen rök utan eld.

och visst han var rätt stor på 80talet/början av 90..
men jag ser honom inte som nån nutidens Elvis..
nee känns som människan har varit på väg att trilla
av sin pinne en lång stund.. så särskilt chockad är jag inte.

lär väl spelas en hel del låtar av han nu när han är död..
och flera är ju himla bra.. så det är väl bara poppa med.

xoxo.

2 kommentarer:

Mad sa...

Självklart ska jag berätta om sommaren..det gör jag nu..

Tack din tös är så fin! Söt som socker och så lik sin mamma;)

Denise sa...

Jag tror MJ var ganska annorlunda i huvudet, men jag tror inte han skadade några pojkar =/