Pages

fredag, juli 17, 2009

Boken.

för nån dag sen hittade jag äntligen viras
"Min första bok".. har inte fyllt i nån förut..
vi har en.. som vi fick av Ps arbetskamrater..
och det är väl inge fel på den.. mer än att jag inte
riktigt föll för den.. men nu har jag hittat den och
den är himla fin så nu har jag börjat fylla i alla små
viktiga händelser om vira i den.

trodde jag hade all info på min blogg..
men va det var för väder när vira föddes..
jaa det står mer still.. vet att det inte var speciellt kallt
då vi på natten var på väg från p-huset till förlossningen.
och enligt en sida jag hittade om Historiskt väder om 24/1
var det i etuna ca 2 grader den januari dagen.
sen står det att det var 2.4 mm nedbörd.. kommer jag inte ihåg.
men lär väl stämma.. frågan är ju om det fanns snö på marken.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

I charlottas bok ska man fylla i en viktig världshändelse just det datumet, och jag hittar ingenting! =(