Pages

tisdag, juli 28, 2009

Vidare.

idag var vi alltså i söderköping där det åts glass i stora lass..
vira fick dock ingen glass.. hon fick klara sig med en majskrok! :)
men det var även massa knallare där så jag gick
och kikade lite på dom medans P drog upp till nått
utkikstorn långt uppe på något berg där trapper satte stopp
för att jag och vira skulle kunna följa med.
vi hittade inget bland knallarna som mest bestod i hemarbeten.

efter vi slutit upp med P igen så såg vi när dom slussade
innan vi började dra oss vidare mot bilen..
jag har ju kommit på den utmärkta iden om att dra
till Kolmården och åka på sån där bilsafari innan vi for hem igen.

sagt och gjort så åkte vi till Kolmården..
har aldrig åkt sån där bilsafari va jag kan minnas men helt
okej var det.. tog fram vira till framsätet och försökte få henne
att så alla djuren men hon var mer intresserad av kameran,
min mobil, Ps mobil och allt annat hon aldrig fått titta på fram i bilen..
hon får ju spendera sin tid i baksätet. hehe :)

Himla coolt att man var så nära dom.

Vi på varsin bild med vira.. som är lagom road. hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Coooool glass ;)