Pages

onsdag, juli 01, 2009

Tröttnat.

när jag gick på gymnasiet hängde jag hela tiden
på chatt-programmet mIRC och där var det
drama hela tiden.. den ena snackade skit om den andra..
och man strula runt med var och varannan.
visst kan erkänna att ibland var det kul med dramat..
och jag hittade också många vänner där.. så för det är jag tacksam.

men sen jag slutade gymnasiet och med IRC..
så har man sluppit allt va skitsnack heter.. fram tills nu..
har skrivit på här på min blogg i 2 år och nu när jag fått
min fina lilla dotter och vill stoltsera med henna inför mina
nära och kära med bilder då blir hon attackerad.
min lilla söta älskling har redan blivit utsatt för mobbing.

som tur är fattar hon inte det.. och det är egentligen inte en
attack på henne utan mer på mig eftersom det är min blogg.
det startade med en liten kommentar som var: Vilken stor tjej!
och det tog jag mer positivt än negativt.

sen var det uppehåll ett tag och sen kom i slutet av maj detta:
"Vilken ful unge, borde kanske titta över hennes
vikt också hon är grymt tjock."
då sparade jag loggen.. bara av vana sådär från IRC tiden.
dock borstade jag av mig det rätt snabbt då jag vände på det
och skrev nått inlägg senare om min grymma lilla tjockis.. :)

nu har jag fått ett inlägg igen där den skrev:
"Usch vilken fläskigt barn, tycker synd om henne."
och nu har jag ärligt talat tröttnat..
Du behöver inte tycka synd om henne.
hon är en välmående liten 5månaders bebis som helammas
och då vore det nu så att det skulle vara nått fel med henne..
så skulle våran bvc barnmorska säga det.. men det gör hon inte..
för vira är alldelles normal och är inte ett dugg "fläskig".

vill bara säga det till "Emma" som du kallar dig i en annan blogg
där du även spyr galla att jag vet dit IPnr. 83.250.0.230
och att du har internetleverantör som är Comhem..
din iphost är: c83-255-0-230.bredband.comhem.se och du går in
via min vän annas blogg för att komma till min blogg.
du bor i eskilstuna.. och om du bor nära där din server bor
så är du lokaliserad i nyfors nära Södra Knoopgatan..
bara så du vet att jag vet.

så kan du nu vara så vänlig att hålla käften.
jag har inget till övers för dina kommentarer.
du får tycka va du vill om min dotter.. men håll det för dig själv.
TACK!

6 kommentarer:

Louise Caroline sa...

Gud vad tråkigt när folk säger såna saker! Orka racka ner på en bebis lixom... :O
Vi tycker iaf inte alls att Vira är tjock, bara rund och go´ och jättesöt, som bebisar ska vara!

Jenny sa...

Fan vad barnsligt!
Hur kollar man ip-nummer? Jag har nämligen själv blibit utsatt för liknande.

Denise sa...

Haha, fan va härligt gjort! Värsta detektivarbetet ;)

Barn ska vara runda och goa! Hade vi levt förr i tiden hade hon varit en optimal bebis- då behövde man "tjocka på sig" för att överleva sämre tider.

Hoppas den där "Emma" fick sig en tankeställare! Lilla människa som inte vågar stå för sina dumma ideer.

Emma sa...

Men vad tröttsamt! Kan inte dessa människor hålla käften istället!!

Denise sa...

Kan det vara samma människa som härjar? ;)

http://darthdenoo.blogspot.com/2008/11/penis-kaka.html

pethra sa...

Denise: haha, har du fått samma stalker du med? ;) Kolla ip:nret så ser du om det är samma idiot. :D