Pages

tisdag, juli 21, 2009

Matning.

jag är det första att säga att jag är inte vidare
bra på att mata elvira.. tror inte jag skulle vara
bättre om jag matade nån annans bebis heller.
jag prickar mer utanför än i munnen..
men det blir ju också himla kladdigt när hon tar in
händerna i munnen och sen gnugar sig i ögonen eller liknande.

P är mycket bättre än mig på att mata..
men å andra sidan.. alla är mycket bättre än mig.
huvudsaken får väl vara att hon får i sig mat iaf.. hehe :)
P vs. Jag i kladd på vira. :)
xoxo.

2 kommentarer:

Linda och Agaton sa...

HAHA, AGaton kan också bli jättekladdig... men han är väl för mpn om maten kanske.. inget får gå till spillo.. hihi!

men ibland får han för sej att han ska ha in massa fingrar i munnen precis efter han fått mat i munnen.. precis som han måste undersöka maten i munnen.. haha, så söt... men som sgat, kladd hör till!!

Denise sa...

Gullungen! En del i utvecklingen att kladda, bara att acceptera ;)