Pages

torsdag, juli 02, 2009

Svalkande.

viran har haft feber till och från sen i måndaskväll
förmodar att det är efter att hon fått vaccinationen.
vi hoppas verkligen den gått över tills imorrn..
annars blir det att ringa vårdcentralen. :(
ringde nämligen sjukrådgivningen imorse och dom sa att
idag var det ingen fara.. men fortsätter det till imorgon..
då bör jag alltså ringa till vårdcentralen.

dessutom vill jag utfärda en varning om att alvedonsuppar..
dom smälter om man har dom med sig i skötväskan.

annars har vi solat och badat ute i sundbyholm..
har varit himla skönt.. och vira tror njöt som mest
när hon fick plaska runt i villes pool..
den lär ha svalkat himla bra. :)
en annan har fått sin röda färg som jag alltid
hoppas på blir brun tillslut.. hehe :)

denna kvällen kommer sluta tidigt..
är himla trött då vira vaknade redan vid 5 och vi var
även var uppe vid 3 för att ge henne alvedon och byta blöja..
och sen när hon sov sin förmiddasnap så höll jag på att packa.
så ingen nap för mig idag har det varit..
har konstigt nog inte kännt av tröttheten alls.. förens nu då. :)
så tack kära vänner för en underbar dag idag! :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Ja, hur gammalt inlägg som helst, så man undrar ju om hon går igenom hela bloggen för att hitta neggo saker att kommentera på?
Tråkigt med feber för lillskruttan =( Ni får badda henne med blöta handdukar eller stoppa henne i vasken och svalka ner, det gjorde vi med Charlotta igår =)