Pages

måndag, juli 13, 2009

Mygghat.

mitt myggbett växer kan jag meddela..
nu är typ 4cm i diameter.. varför måste dom bita mig för?
kan dom inte bita nån som får en liten prick
och det inte kliar på.. eller nått djur som bor i skogen. :)
jaja får väl vara nöjd med att bara en bet mig.

tror de aldrig lyckades bita vira.. hade sten koll..
vira undrade nog va jag höll på med när jag
när vi spelade kubb hos Ps föräldrar kom springande
och klappade henne på huvet för det satt en mygga där.

på willys när vi var och handlade var det himla lång kö..
va gjorde alla där en månda efter åtta det vette katten. :)
snart ska jag gå och sova.. ska försöka ta tillvara på att vira
sover och inte sitter uppe och häckar och gör ingenting. :)
jag ska bara surfa en liiiten stund till.. hehe

xoxo.

0 kommentarer: