Pages

fredag, juli 24, 2009

Halvår.

idag fyller viran ett halvt år!
shit va tiden har gått fort.. bara samma längd kvar..
då är hon ett år.. min lilla bebis.

kan dock inte säga att dagen varit speciellt bra..
började redan när hennes halvårs dag inleddes vid 12 snåret..
då vaknade hon plötsligt och gallskrek och det gick verkligen
inte att vyssja henne tyst förens jag gick upp med henne
då tystnade hon ett tag.. efter det var det en kamp i 3 timmar
för att försöka få henne att somna igen.

sista timmen badade hon och jag duschade..
tänkte att det hjälper kanske henne och sen var jag tvungen
att massera mitt ena bröst då hon ratade det och det var stenhårt
efter vi var klara med det tog det ca en halvtimme sen så sov hon..
vaknade sen en gång att hon ville ha mat och sen sov hon till 8.30

nu vilar hon igen och P med.. han var ju dum nog att inte gå och
lägga sig vid 22 som en annan.. men han sov ju ändå sista timmen.
så han ska ändå inte klaga.. hehe :P

men jag hoppas att hon är gladare efter att hon napat lite..
för så himla snorig är hon inte längre och det är ju iaf himla skönt. :)
väntar på att mamma och johan ska komma också..
dom var ute och åkte och skulle titta in på en fika.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Grattis grattis!!!