Pages

tisdag, juli 14, 2009

Smakis.

när jag får för mig nått då brukar det inte
ofta gå och stoppa mig.. så när vi åkte till mamma
för att ställa in deras soptunna som vi ställde ut i söndas..
då sprang jag in en snabbis på konsum och köpte en burk
med majs och potatis som var rekommenderad att börja med.
stod det på burken iaf.. hehe och vi litar ju på semper. :)

men innan vi åkte ifrån torshälla så åkte vi förbi pappa..
har faktiskt inte varit där sen han fyllde 15 juni..
såå det blir nästan en månad och det är faktiskt för lång tid!
och jag fick det verkligen slängt i ansiktet att här
har vi varit alldelles för lite då jag langade över henne till pappa..
som jag är van att göra hos de flesta.. menar vira är ju inte blyg.

dock började vira att gallskrika och gråta stora krokodiltårar..
och fast hon var i min famn sen så startade hon igen
så fort hon fick syn på pappa.. :(
hon lugnade ner sig när hon fick klappa på katten lite.
sen efter att vi satt oss brevid pappa och han busat lite
med hennes fötter så gick det tillslut att vara där hos han.
men usch va dum jag kände mig.. nee så det får det bli ändring på.

iaf så väl hemma efter att vi ätit.. så var det dags för smakis.
och hon var väl inte jätte förtjust men hon svalde iaf..
men shit va snabbt det svalnade.. menar man kan ju inte
skynda på henne hur mkt som helst bara för att det blir kallt.
försämrar kanske smakupplevelsen om det är kallt dock.. hum!
nu är vi iaf i rullning.. 10 dagar innan 6 månaders dagen. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Mad sa...

Skulle aldrig ha med mig Wincent på en sån fest..Men sen är ju aldrig jag på såna fester ändå..Det tillhör mitt gamla liv..Dricker inte när jag har Wincent iheller för den delen!
men jag håller med dig, fest är inte rätt plats för en liten knoddis!

Denise sa...

Sure att ni kanske är hos din mamma lite mer, men jag tycker din pappa är så otaktisk. Man vinner inget på att ge ngn dåligt samvete. Hur ofta åker han hem till er och hälsar på då???

Blygheten brukar komma i den här åldern, eller ja, att de blir mer försiktiga iaf.

Marie sa...

Säger samma som Denise. Fattar inte varför en del inte förstår att komma och hälsa på själva. Skulle aldrig bry mig om en sån kommentar om jag visste att den människan själv inte varit och hälsat på.