Pages

måndag, juli 20, 2009

Semester.

idag har P och jag vaknat upp till vår första
gemensamma semester i vardagen tillsammans.
menar vi har haft semester förut ihop..
men då alltid varit någonstan.. grekland, turkiet, egypten.
annars har den ena eller andra jobbat..
men inte iår.. nu har våran lilla familj semester ihop. :)
vi får hoppas vi inte slår ihjäl varandra nu.. hehe :P

inatt bestämde vi oss för att vira skulle inte äta innan 3.
första gången hon vaknade var vid 23.30 och jag gick
upp och vyssjade henne.. sjöng slumra in i bädden så fin..
om och om igen och gungade..
det tog ett bra tag innan hon accepterade.
men tillslut somnade hon iaf vid 00 ungefär..

nästa gång hon vaknade var vid 1.30 ungefär och det var
ungefär samma visa igen.. förutom att jag trodde P skulle ta den..
men nee så blev det inte.. så var bara att gå upp igen.
sen vaknade hon vid 2.30 men gnällde bara och somnade om själv.

sen fick hon mat nästa gång hon vaknade vid 3.30..
därefter sov hon till en 7 då hon fick nästa matomgång.
hon somnade om.. inte jag.. utan jag gick upp och gjorde scones
så vi kunde ha en liten mys frukost. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Blir det ngn semester i slutet av aug eller kommer ni på namngivningen?

Emma sa...

Tack för tipsen om alla bra sidor! :)