Pages

söndag, juli 05, 2009

Mobil.

min mobil har börjat hänga sig.. väääldigt irriterande.
såå jag tänkte att det kanske är dags att inhandla en ny..
menar var ju ett nått år sen man köpte ny.

nu gäller det ju att hitta en ny mobil också..
vill ha en som man kan blogga med.. och ta bra bilder med.
sen vill jag ha möjlighet till att lyssna på musik och radio.
ska försöka att inte välja mobil pga designen..
men jag tycker det är himla viktigt.. vill ha en fin mobil! :)

jag har alltid köpt mina mobiler kontant..
men man kanske ska köra nån deal med nån annan
operatör än comviq som jag har nu..
menar jag ringer ju för typ 200 - 300 kr i månaden
då jag har en minut taxa på 49öre till alla nät.
man kanske skulle ha månadsbelopp?

kanske man skulle ta och testa 3? eller jag vet inte..
känns som det är dags iaf dags att kliva in och köra med 3G.
egentligen borde man väl gå runt och fråga de som kan..
menar jag har ingen koll alls längre vilken mobil man ska ha.

xoxo.

4 kommentarer:

Bettie sa...

iphone 3gs sager jag bara ;)

Anonym sa...

det finns väl inga telefoner som INTE är 3G idag skulle jag tro. iPhone är bra, förutom att mms inte funkar. Jag har en Samsung Ultra touch och den är superbra. 8 mp kamera och massa finesser.

Denise sa...

kasnke kan byta abonnemang inom comviq?

Lilian sa...

bettan - P har en qtec där det är touch screen.. jag avskyr att försöka skriva sms på den.. (speciellt då han tappat bort sina skrivpinnar, hehe) annars skulle jag mkt väl kunna tänka mig iphone. dock har väl telia än så länge "dips" på den.. men jag såg att 3 är på väg och ha den. :)

anonym - nee min nuvarande mobil har också 3G.. men jag använder det inte utan kör fortfarande på gsm. läste lite nu om den.. nice med både touchscreen och knappsats. :)

denise - jo, är egentligen rätt nöjd med det abonnemang jag har.. men jag tänkte förnyelse kanske förnöjer.. vore dock bra om man hade en pott eller nått för man haft comviq länge.. men tvivlar på det. :) 3 verkar ha en bra där man betalar typ 299kr i månaden och ringer för hela beloppet..

ju mer jag läser om sonyericsons C905 ju mer tycker jag den verkar bra.. men står inget om den är integerad med facebook men men :) söt rosa är den också.. hehe :) http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=33446&color=36583