Pages

lördag, juli 18, 2009

Knäpp.

jag är riktigt knäpp.. när jag äntligen skulle få sova.
då gick det inte.. jag låg i 3 timmar hemma hos mamma
och hade klarvakna ögon.. vid kvart i 2 gav jag upp.
då tog jag mitt pick och pack och körde hem.
(känns väldigt alanis morisette - ironic)

fick väl inte sova så mkt mer där hemma..
men vid 3 somnade vi iaf efter mycket om och men med vira.
och idag är jag självklart trött..

men inte mkt att göra..
skulle vilja bada.. men jaa det lär det nog inte bli..
utan som vi gjort hela veckan kommer nog även denna dag
spenderas inomhus i våran lilla bunker. hehe :)

ikväll ska P iväg till sthlm och se på eric prydz..
tror han iaf.. vi får väl se när kop hör av sig..
han har ju varit en vecka i turkiet från förra lördan.

nee lika bra att gå och sova lite granna.
här hemma brukar det gå alldelles utmärkt att somna.
det är att få sova som är kruxet.. hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Nä, va tråkigt att det inte blidde ngt sovande =(